Op vrijdag 4 juli was Caroline jarig. We bedachten een thema om op een ouderwetse manier de verjaardag te vieren. De week ervoor ben ik in gesprek gegaan met gasten hoe ze een verjaardag vierden. Wat een mooie gesprekken kwamen hieruit voort. We begonnen de dag met koffie en cake met slagroom en gekleurde hagel. Er kwamen sigaretten in glaasjes op tafel.
Er werden blokjes kaas met een augurk en uitje geserveerd. Blokjes kaas met een halve druif, augurk ingerold in boterhammenworst, leverworst, cervelaatworst met verschillende zoutjes op tafel. Tijdens het zingen hadden we allemaal een feestmuts op en genoten ervan. We kregen friet met snacks en het toetje was een glaasje bowl en dansten en zongen gezellige liederen met elkaar.
Copyright 2013-2021 Ora et Labora | Website door Logo4Life